آدرس:

گیلان، رشت، بلوار شهید بهشتی، ابتدای میدان رازی به سمت گاز ، روبروی بانک ملی نبش قاسمیه۲، حیطه فعالیت کاری: سراسر استان گیلان

تلفن تماس:

01333421607 01333448986 09118065397

ایمیل:

ashire5397@gmail.com

نرده اشکی | نرده استیل | حفاظ استیل پلاس

نرده اشکی | نرده استیل | حفاظ استیل پلاس

نرده اشکی و نرده استیل شرکت استیل پلاس. ساخت طراحی و اجرای انواع نرده و حفاظ استیل میباشد.

نرده اشکی
نرده اشکی استیل پلاس با بهترین کیفیت و قیمت عالی به خانه ی رویاییتان زیبایی می بخشد .

ساخت نرده اشکی و حفاظ برای بالکن ، راه پله ، نرده ترانس ، حفاظ بانکی ، نرده و حفاظ درب ورودی و خروجی ، نرده و حفاظ منازل و سازمانها و ادارات .

نرده استیل پایه اشکی چیست ؟

نرده استیل پایه اشکی یک محصول کاربردی و ارزشمند است که دارای ضخامت بسیار زیادی می باشد. خرید این کالا در رشت و دیگر شهر های ایران با قیمت مقرون به صرفه ای انجام می شود.

نرده اشکی
شرکت استیل پلاس در رشت بهترین مجری و طراح و نصب و فروش نرده اشکی استیل میباشد.

قیمت خرید این نوع  نرده های استیل در کشور با توجه به سطح کیفی این محصول تعیین می شود. کیفیت این کالا به مواد اولیه استفاده شده در تولید آن بستگی دارد. هر چه این مواد مرغوب باشند، درجه کیفی این نوع نرده نیز افزایش پیدا می کند.

خصوصیات نرده اشکی:

مهم ترین خصوصیاتش این است که از آن در ساختمان سازی استفاده می شود. این محصول مدل های مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به نرده استیل پایه اشکی اشاره کرد. این نوع رده دارای زیبایی بسیار زیادی است و از خصوصیات ویژه ای برخوردار می باشد. از مهمترین ویژگی ها و خصوصیات این نوع نرده می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

از اصلی ترین خصوصیات این محصول، مقاومت آن در برابر رطوبت می باشد. این کالا کاملا ضد زنگ است و در برابر رطوبت استحکام و دوام بسیار عالی را از خود نشان می دهد.

از دیگر مشخصه های این کالای ارزشمند و کاربردی می توان به انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود. انعطاف بالای این محصول مانع از افتادن کودکان از بالای نرده ها خواهد شد.

نرده ها وزن بسیار کمی دارند و به راحتی می توان آنها را در مکان های مختلف نصب کرد.

از مهمترین خصوصیات این مدل نرده استیل می توان به ضد خش بودن این کالا اشاره نمود. این محصول دارای روکش های مخصوصی است که کاملا ضد خش می باشد.

ویژگی ها و خصوصیات نرده استیل باعث شده تا میزان خرید این نوع نرده در کشور تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.