آدرس:

گیلان، رشت، بلوار شهید بهشتی، ابتدای میدان رازی به سمت گاز ، روبروی بانک ملی نبش قاسمیه۲، حیطه فعالیت کاری: سراسر استان گیلان

تلفن تماس:

01333421607 01333448986 09118065397

ایمیل:

ashire5397@gmail.com

مزیت حفاظ شاخ گوزنی

مزیت حفاظ شاخ گوزنی

مزیت حفاظ شاخ گوزنی استفاده از حفاظ شاخ گوزنی استیل پلاس

مزیت حفاظ شاخ گوزنی
مزیت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی مزیت های بسیاری دارد و در مقایسه با سایر روش ها برای حفاظت از ساختمان های مختلف در برابر سارقان هزینه ی بسیار ناچیزی را درخواست می کنند.  نرده های قدیمی و یا دوربین هایی که با هزینه های سنگین نصب می شوند در برخی از مواقع ممکن است کارایی مناسبی را نداشته باشند . اشیا به سرقت رفته حتی اگر دوربین مخفی سارق را شناسایی کند بدون تردید دردسرهای عظیمی را به دنبال دارد پس چه خوب است که بدون اینکه حادثه ای رخ دهد و شما پیگیر آن باشید.

از ابتدا راهکارهای مناسب را برای این اتفاق تلخ به کار بگیرید و از به وجود آمدن چنین حوادثی جلوگیری کنید . مهمترین مزیت حفاظ شاخ گوزنی قیمت مناسب آن ها در برابر مقاومت و کاربرد بالای آن ها می باشد .

مزیت حفاظ شاخ گوزنی
با چنین حفاظی که استفاده خواهید کرد برای همیشه میتوانید امنیت ساختمان خود را ارتقا دهید. نگرانی های بی مورد را از خود دور کنید . از دیگر مزیت های استفاده از حفاظ شاخ گوزنی میتوان به نصب آسان و دائمی آن ها اشاره کرد . بعد از نصب اینگونه حفاظ دیگر نیازی به ترمیم دوره ای آن ها نیست .

فقط یکبار برای آن هزینه خواهید کرد و این هزینه در برابر سایر اقدامات که برای ایجاد امنیت بیشتر انجام می شود فوق العاده کم هزینه و مناسب است . نصب این گونه حفاظ ها کمترین زمان را از شما خواهند گرفت و به آسانی نیز صورت می گیرد .
حفاظ های شاخ گوزنی امروزه به شدت بین معماران و سازندگان ساختمان رواج پیدا کرده است. شاید در نگاه اول فکر کنید که دلیل آن ظاهر متفاوت و زیبای حفاظ های شاخ گوزنی باشد اما با تحقیق و بررسی و نظر سنجی از افرادی که تصمیم به تغییر حفاظ نرده ای خود گرفته اند به این نکته پی برده ایم که دلیل استفاده از حفاظ شاخ گوزنی دلایل بیشتری نسبت به ظاهر آن دارد.
تجربه افراد زیادی که پیش تر از حفاظ نرده ای و میله ای استفاده می کرده اند این را به ما ثابت کرده است که حفاظ های نرده ایی به راحتی قابل نفوذ می باشند و دلیل آن هم ساده است. حفاظ های نرده ایی از نرده افقی و یا عمودی استفاده شده است که از قطر های خیلی کمی نیز برای ساخت این نوع نرده ها بهره برده شده است که به راحتی با استفاده از ابزار آلات ساده قابل برش و نفوذ به آن هست. از این رو افراد زیادی از ضعیف بودن این حفاظ ها گلایه مند و شاکی بوده اند.

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی به دلیل تراکم بالا و تو در تو بودن شاخه های نرده در هم تقریبا غیر قابل نفوذ میباشند. یعنی سارق برای نفوذ و عبور از این حفاظ شاخ گوزنی میبایست که تعداد بسیار زیادی از نرده های تو در تو را برش دهد که از لحاظ زمانی وقت بسیار زیادی از سارق را می گیرد که این کار عملا شدنی نیست.
این خود به تنهایی یکی از ویژگی های بارز و ایمن نرده های شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ های دیگر می باشد. از دیگر تفاوت های مهم حفاظ های شاخ گوزنی استیل پلاس که برتری های این حفاظ را نسبت به بقیه موارد دیگر نشان میدهد ، زیبایی و قیمت مناسب آن می باشد. این نرده های شاخ گوزنی با الهام از شاخ گوزن با شکل موزون و بسیار زیبای ساخته شده است که به طرز عجیبی به زیبایی ساختمان دو چندان می افزاید.
حفاظ شاخ گوزنی با روش های خاص  تولید و رنگ آمیزی می شوند که مقاومت آنها در برابر فرسودگی و یا زنگ زدگی بسیار بالاتر از سایر حفاظ های دیگر میباشد. با توجه به تمام مزایای گفته شده ، نرده های شاخ گوزنی قیمتی بسیار پایین و به صرفه نیز دارد که قطعا هر فردی را برای انتخاب حفاظ شاخ گوزنی به خود متقاعد می کند.

چرا حفاظ شاخ گوزنی استیل پلاس؟

چرا حفاظ شاخ گوزنی شرکت استیل پلاس

هزینه مناسب

هزینه ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی از سایز حفاظ ها و سیستم های امنیتی کمتر است.

ظاهر زیبا

ظاهر زیبای حفاظ شاخ گوزنی استفاده از آن را برای هر نوع ملک سازگار میکند.

نصب سریع

حفاظ شاخ گوزنی را میتوان تنها در یک یا دو روز نصب کرد.