آدرس:

گیلان، رشت، بلوار شهید بهشتی، ابتدای میدان رازی به سمت گاز ، روبروی بانک ملی نبش قاسمیه۲، حیطه فعالیت کاری: سراسر استان گیلان

تلفن تماس:

01333421607 01333448986 09118065397

ایمیل:

ashire5397@gmail.com

قیمت حفاظ استیل بانکی – قیمت حفاظ بانکی

قیمت حفاظ استیل بانکی – قیمت حفاظ بانکی

قیمت حفاظ استیل بانکی – قیمت حفاظ بانکی

حفاظ استیل بانکی یا همان حفاظ بانکی به سبب تقویت گارد های محافظ افقی که از لوله استیل با قطر 25 میلیمتر است .

نحوه اتصال پروفیل های سازنده فرم حفاظ که با روش جوشکاری انجام می شود. مناسب ترین و ایمن ترین مدل حفاظ استیل امنیتی برای بانکها است.

شرکت استیل پلاس مجری و نصاب حفاظ بانکی برای کلیه ی پست بانک رشت که در حال حاضر برای کمک به سایر سیستم های ضد سرقت در بانک ها و مکان های تجاری اجرا می شود. فرایند تولید و نصب حفاظ بانکی از یک استاندارد مشخص پیروی می کند. به همین دلیل قیمت حفاظ بانکی بر اساس مترمربع سازه اجرا شده برآورد می شود.

در انجام فرایند تعین قیمت این محصول نیز باید پس از اندازه برداری دقیق محل. و نصب حفاظ و طراحی نقشه برش و سوراخ کاریی. پروفیل های 40 در 40 میلیمتر .محاسبه هزینه پرت کار. اجرت دستمزد نیرویی اجرایی حفاظ استیل بانکی. و در نظر گرفتن میزان سود 10 درصد. پیش فاکتور دقیق و کامل جزئیات اجرای برای مشتری صادر شود.

شما مشتریان محترم می توانید برای هماهنگی جهت نصب حفاظ بانکی به محل اجرای پروژه با واحد فروش شرکت استیل پلاس با شماره تماس( 09118065397) بگیرید.

برای دریافت لیست قیمت حدودی انواع حفاظ بانکی با شماره تماس داده شده بمدیریت میثم عشیره طلب  مجری و طراح نرده استیل و حفاظ استیل تماس بگیرید.