آدرس:

گیلان، رشت، بلوار شهید بهشتی، ابتدای میدان رازی به سمت گاز ، روبروی بانک ملی نبش قاسمیه۲، حیطه فعالیت کاری: سراسر استان گیلان

تلفن تماس:

01333421607 01333448986 09118065397

ایمیل:

ashire5397@gmail.com

نکات دانستنی درباره حفاظ شاخ گوزنی؟

نکات دانستنی درباره حفاظ شاخ گوزنی؟

نکات دانستنی درباره حفاظ شاخ گوزنی؟

بهتر است بدانید که حفاظ شاخ گوزنی شرکت استیل پلاس، نصب بر روی بستر های مختلف از جمله دیوارهای فلزی و یا کامپوزیت های گوناگون قابلیت اتصال را دارند و این امر سبب شده است از آنها بتوان در محیط های مختلف استفاده کرد.

این نوع حفاظ ها یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع حفاظ ها می باشد. از آن جا که جنس آن ها فلز می باشد طول عمر بسیاری و البته مقاومت بالایی دارند.

حفاظ شاخ گوزنی سارق هر چقدر حرفه ای باشد در برابر نوک های تیز حفاظ شاخ گوزنی کارایی نخواهد داشت به همین دلیل امنیت کامل فراهم خواهد شد . از این گونه حفاظ ها حتی برای افزایش امنیت در جلوی پنجره ها نیز استفاده می شود . استفاده از این گونه حفاظ ها به ویژه در ساختمان هایی که افراد مسن زندگی می کنند و سارقان همواره به دنبال فرصت بیشتر هستند، امری ضروری است شما می توان به آسانی با نصب این حفاظ ها امنیت عزیزان خود را فراهم کنید. و نادر مجموعه استیل پلاس شرکت تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی برای امنیت بیشتر ویلا و منازلتان برای محافظت از سرقت از منازل تان  زندگی همراه با امنیت بدون شک آرامش را برای شما به ارمغان می آوریم.

حفاظ شاخ گوزنی

کافیست با کارشناسان و از طریق شماره  تماس با ما ، شرکت استیل پلاس جهت سفارش حفاظ شاخ گوزنی میتوانیدتماس حاصل فرمایید.
شاید یکی از دلایل اینکه بعضی از افراد نسبت به نصب چنین حفاظ تعلل میکنند، عدم شناخت و نحوه سفارش و نصب این حفاظ باشد. شما میتوانید با تیم ما هماهنگ شوید تا در کمترین زمان نرده حفاظ شما را اندازه گیری کرده و آماده و سپس در محل برای شما نصب کنیم.

شاید تمام این پروسه کمتر از آن چیزی که فکرش را بکنید طول بکشد.
از دیگر موارد و نگرانی افراد، ابهام در مورد چگونگی نصب این نوع حفاظ ها میباشد.

نصب این حفاظ ها توسط نیروی متخصص صورت می گیرد و بدون کوچکترین آسیبی به نمای ساختمان با دقت بسیار بالا و محکم در جای خود نصب می گردند.
حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر تمام ویژگی های مثبتی که در پی دارد ، به راحتی نیز قابل نصب میباشند.

ناگفته هایی در مورد حفاظ شاخ گوزنی

ناگفته نماند استفاده از این حفاظ ها ظاهر و دکوراسیون خارجی ساختمان و منزل شما را شیک و هنری خواهد کرد به ویژه سعی کنید در بخش رنگ آمیزی رنگی را انتخاب کنید که مطابق با بخش های مختلف ساختمان باشد تا زیبایی آن دوچندان شود .

حال که با یک محافظ خوب برای افزایش امنیت ساختمان خود آشنا شده اید به شما توصیه می کنیم حتما آن را در اولویت خود قرار دهید .

ما روشی را برای شما معرفی کردیم که ایمنی بسیار را در مقابل هزینه های کم درخواست می کند .

از این راه می توانید در هزینه ها به طور کافی صرفه جویی کنید .حفاظ شاخ گوزنی
شاخ های موجود در حفاظ شاخ گوزنی کاملا در هم تنیده شده اند و این امر سبب می شود حتی اگر سارق توانایی آن را داشته باشد و از این حفاظ بالا برود در اثر برخورد با شاخک ها زخمی خواهد شد و آسیب جدی برای او به وجود خواهد آمد و به همین دلیل هیچ سارقی بیهوده جان خود را به خطر نمی اندازد . زیرا هر فرد هوشیاری می تواند تشخیص دهد امکان عبور از این حفاظ ها ممکن نیست.
با توجه به استقبال بی نظیر مردم از حفاظ شاخ گوزنی ، سازندگان این نوع حفاظ ، با توجه به سلیقه ها و مکان های متنوع قابل استفاده ، این حفاظ ها را در مدل های متنوعی ساخته و ارائه میدهند که در ادامه به تنوع هر یک از انها میپردازیم.
اگر دنبال یک حفاظ ساختمانی برای مناطق مسکونی و پر تردد میگردید باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما از حفاظ متناسب با نوع کاربری خود استفاده کنید.

حفاظ شاخ گوزنی متناسب با ساختمان های پر تردد میبایست مقاوم تر و غیر قابل نفوذ تر باشد. از آنجا که ساختمان های داخل شهری مانند خانه باغ ها بسیار طویل نمیباشند ، به مقدار کمتری شاخ گوزنی نیاز دارند که از این رو میبایست که حفاظ با تراکم بیشتر و ارتفاع حداقل 90 سانتی متر استفاده گردد.
پیشنهاد و ترجیح مادر شرکت استیل پلاس این است که حتی برای موارد کم تردد نیز از حفاظ شاخ گوزنی با تراکم و غیر قابل نفوذ تر استفاده گردد. اما در بیشتر موارد به دلیل مقدار مصرف بیشتر این نوع حفاظ را با تراکم کمتر ، سبک تر و با ارتفاع 70 سانتی متر در نظر میگیرند.
یکی از اشتباهات زیادی که خریداران انجام میدهند این است که فراموش میکنند که ساختمان های خارج از محدوده و کم تردد خیلی در معرض خطر و دستبرد هستند و همیشه پیشنهاد ما این بوده که در این موارد از بالاترین کیفیت شاخ گوزنی استفاده شود.

چرا که سارقین به راحتی و در کمال آرامش ممکن است که به این نوع نرده ها نفوذ کنند. اما متاسفانه در مواردی که مقدار طول دیوار ها زیاد میباشد ، خریداران برای اینکه مقدار هزینه بالا نرود به سبک ترین و ارزان ترین مدل آن اکتفا میکنند که ما پیشنهاد میکنیم که در چنین مواردی از بالاترین تراکم و کیفیت در حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنند.
حفاظ شاخ گوزنی به قدری ایمن و زیبا هستند که امروزه از آن در اکثر موارد حتی جلوی پنجره های ساختمان نصب می گردند. این حفاظ ها از زیبایی چشم نوازی بهره می برند که با انتخاب رنگ متناسب با نمای ساختمان میتوان بهترین جلوه را علاوه بر ایمنی به ساختمان بخشید.
حفاظ جلوی پنجره نیز در حالت کلی دارای تراکم بالا ولی با ارتفاع کمتر انتخاب میگرددند.