آدرس:

گیلان، رشت، بلوار شهید بهشتی، ابتدای میدان رازی به سمت گاز ، روبروی بانک ملی نبش قاسمیه۲، حیطه فعالیت کاری: سراسر استان گیلان

تلفن تماس:

01333421607 01333448986 09118065397

ایمیل:

ashire5397@gmail.com

نرده شیشه ای چیست و چه مزایایی دارد؟ 

نرده شیشه ای چیست و چه مزایایی دارد؟ 

نرده شیشه ای چیست و چه مزایایی دارد؟

امروزه بسیاری از طراحان و صاحبان املاک در کنار مقاومت و استحکام به زیبایی بنا نیز اهمیت زیادی می‌دهند. نرده شیشه یکی از نماد های طراحی دکوراسیون مدرن است. و برای تکمیل زیبایی ملک به کار می رود. شاید تصور کنید که به علت وجود شیشه این نرده‌ها از استحکام بالایی برخوردار نیستند. در حالی که چنین نیست. این نرده ها یکی از قوی ترین سیستم های ایمنی به شمار می روند. این نوع نرده‌ها از قطعات و یراق آلات فلزی همچون آلومینیوم و صفحات شیشه‌های تشکیل شده اند. که می توان از آن‌ها با هدف افزایش ایمنی و نگهداری در استخرها، بالکن ها، پله ها، جان پناه ها و غیره مورد استفاده قرار داد. در واقع در هر بخشی که نیاز به محافظت و یا حفظ فاصله وجود دارد، می توان از نرده‌های شیشه‌ای استفاده کرد. در واقع ترکیب آلومینیوم و شیشه، نماد و تلقینی از امنیت و زیبایی محیط است.

مزایای نرده شیشه ای چیست؟

می‌توان آن را در خانه های مدرن، ساختمان های مرتفع و مراکز تجاری بزرگ به کار برد.
شما می توانید به راحتی این نرده ها را با حفاظ های تمام فلزی قبلی خود جایگزین کنید. از منظره پیش روی خود نهایت لذت را کسب ببرید. نرده‌های شیشه‌ای در کنار بی خطر بودن از ایمنی بالایی نیز برخوردارند. و از نظر هزینه ای نیز کاملا به صرفه می باشند. علاوه بر این نگهداری از آن‌ها نیز بسیار راحت بوده است. به سرعت تمیز می شوند. و ظاهری مدرن نیز به ساختمان می‌بخشند.
قیمت نرده شیشه ای استیل پلاس:

قیمت نرده شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. که از این عوامل می توان به نوع شیشه، نوع نصب، ابعاد شیشه، جنس و مقدار یراق آلات به کار برده شده در حین کار اشاره کرد. در ابتدا شما باید مشخص کنید؛ که چه نوع شیشه‌ای را مد نظر دارید تا بتوانید بخش اصلی از قیمت را تشخیص دهید. برای اطلاع از قیمت شیشه سکوریت و لمینیت بر روی شماره تماس زیرکلیک کنید.

09118065397 عشیره طلب