آدرس:

گیلان، رشت، بلوار شهید بهشتی، ابتدای میدان رازی به سمت گاز ، روبروی بانک ملی نبش قاسمیه۲، حیطه فعالیت کاری: سراسر استان گیلان

تلفن تماس:

01333421607 01333448986 09118065397

ایمیل:

ashire5397@gmail.com

قیمت نرده شیشه ای در رشت | استیل پلاس

قیمت نرده شیشه ای در رشت | استیل پلاس

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در رشت .

انواع نرده شیشه ای را می توان در دو دسته اصلی فریم دار و بدون فریم دسته بندی کرد. همچنین این نرده ها را می توان از شیشه هایی با جنس های مختلف تهیه نمود. که غالباً از جنس شیشه سکوریت و شیشه لمینت استفاده می‌شود. اما نکته مهم در انواع نرده شیشه ای نحوه نصب آن هاست؛ چرا که با توجه به نوع نصب، این نرده‌ها انواع بسیار متفاوتی داشته و کاربردهای متنوعی نیز دارند.

نرده شیشه ای با فریم

-با فریم یا فریم دار

این نوع نرده شیشه، شیشه از دو طرف یا هر چهار طرف توسط نرده های فلزی یا چوبی در جای خود قرار خواهد گرفت.

نرده شیشه ی بدون فریم یا فریم لس
-بدون فریم یا فریم لس

در مقابل انواع نرده‌های بدون فریم قرار دارند.همان طور که از نام آن‌ها معلوم است. هیچ فریمی در بین پانل ها قرار نخواهد گرفت. همین موجب ایجاد زیبایی و جلوه خاصی در فضا خواهد شد. این مدل از نرده ها، قیمت پایین تری نسب به سایر نرده ها دارند. می‌توان گفت که انتخاب اقتصادی تری هستند. اما از لحاظ ایستادگی چایگاه پایین تری نسبت به دیگر نرده ها دارند. این نرده‌ها اغلب ۱۰ میل هستند۰ و از حداقل یراق آلات برای اتصال استفاده آن‌ها استفاده می‌شود.

انواع نرده شیشه ای با توجه به نوع شیشه

نرده شیشه ای را اغلب از جنس شیشه های سکوریت و لمینت می‌سازند. چرا که مقاومت بالایی در برابر آب و هوا، ضربه و فشارهای وارده دارند. و انتخاب مناسبی برای شما به شمار می‌آیند.

نرده شیشه ای سکوریت

برای ساخت نرده‌های شیشه‌ای اغلب از شیشه‌هایی که ضخامت آن‌ها ۸ تا ۱۲ میلی متر باشد، استفاده می‌شود. چرا که مقاومت بالایی در مقابل ضربات دارد. علاوه بر این پایه‌های این نوع نرده ها نیز اغلب از جنس استیل و یا پروفیل آلومینیوم ساخته می‌شوند.
قیمت تمام شده نرده شیشه ای سکوریت نسبت به قیمت هندریل های تمام شیشه ای، بسیار مقرون به صرفه تر است. با توجه به استحکام بالا، گزینه مناسبی برای راه پله ها، ساختمان ها، ویلاها، ادارات و… است.


برای نصب این نوع نرده شیشه ای، ابتدا پروفیل ها را با توجه به ارتفاع آن‌ها با فاصله مشخص در کنار یکدیگر قرار می دهند. سپس شیشه‌ها در این پروفیل‌ها جایگذاری شده. و پایه ها با بست در پروفیل ها جا گرفته و سفت شده و در آخر درپوش آلومینیوم بر روی این پایه ها سوار می شود. آخرین قیمت شیشه سکوریت به قسمت کارخانه را در این بخش مشاهده نمایید.

-نرده شیشه ای لمینت

یکی دیگر از انواع شیشه های مورد استفاده در ساخت نرده های شیشه ای، شیشه های لمینت هستند. این شیشه‌ها بسیار محکم تر و مقاوم تر از شیشه های سکوریت عمل می کنند. در واقع این موضوع به دلیل خاصیت شیشه لمینت و ساخت محکم تر آن است.
برای ساخت نرده شیشه لمینت ابتدا دو شیشه سکوریت با ضخامت های ۵ و ۱۰ میلی متر در کنار یکدیگر ساخته شده و در کنار یکدیگر قرار می گیرند. علاوه بر این، حداکثر ارتفاع شیشه لمینت ۱۵۰ سانتیمتر است که نرده شیشه‌ای کاملاً مطابق با استانداردهای بین المللی را ایجاد خواهد کرد.


تمامی نرده شیشه های لمینت دار، به صورت تمام شیشه‌ای به بازار عرضه می گردند و همه بخش های آنها شیشه است. در حقیقت از این نرده هم می‌توان به عنوان پایه نرده و هم به عنوان گارد محافظ استفاده کرد.
ضخامت شیشه این نوع نرده ۱۲ تا ۱۶ میل است. و در ساخت آن از هندریل های چوبی، آلومینیومی و استیلی استفاده می‌شود. از این نوع نرده می توان در مکان هایی چون مجتمع های تجاری، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مطب ها، هتل ها و فرودگاه‌ها استفاده کرد.

انواع نرده‌ شیشه‌ای با توجه به نوع نصب

-نرده شیشه‌ای اسپیگات

یکی از انواع نرده شیشه ای، نرده شیشه‌ای اسپیکات است .که در آن شیشه هایی از جنس سکوریت و لمینت با استفاده از پایه هایی از جنس آلومینیوم به یکدیگر متصل می‌شوند. در نهایت محافظ تمام شیشه‌ای ایجاد خواهد شد که نمایی کامل را در پیش روی بیننده قرار خواهد داد.
این نوع نرده شیشه ای یکی از بهترین انواع نرده شیشه‌ای است. در کنار زیبایی بی نظیری که دارد، از استحکام باورنکردنی نیز برخوردار است. همچنین بسیار سریع نیز نصب می‌شود.


به طور معمول پنل های شیشه ای نرده شیشه ای اسپیگات بین ۳ تا ۴ متر هستند. علاوه بر این برای نصب هر شیشه سکوریت و لمینیت در این نوع نرده، دو پایه استیل سوزنی شکل به ارتفاع ۱۲ تا ۱۵ سانتی متر که دارای شیار هایی برای مهار کردن شیشه ها هستند به کار می‌رود.

-نرده شیشه ای فیکس پوینت:

یکی دیگر از انواع نرده شیشه ای، نوع فیکس پوینت آن است که توسط قطعات و اجزای اسپایدری به یکدیگر وصل می‌شود. این نوع نرده فضای دید بیشتری را در اختیار افراد قرار خواهد داد. همچنین می‌توان گفت که نرده های شیشه ای فیکس پوینت، ترکیبی از نرده شیشه ای سکوریت و لمینیت با ضخامت ۱۲ الی ۱۶ میلی متر و بست‌های اسپایدری آلومینیومی هستند و در اغلب اوقات نیز در قسمت جای دست یا هندریل این نرده ها، از پروفیل های آلومینیومی استفاده خواهد شد.


با این وجود یک نکته منفی درباره سیستم فیکس پوینت وجود دارد و آن این است که بست های اسپایدری بسیار حساس هستند و باید محاسبات دقیقی برای نصب آن‌ها انجام گیرد. چرا که حتی وجود یک میلی‌متر تغییر و خطا نیز می تواند خسارت زیادی را هم به پیمانکار و هم به کار فرما وارد سازد.

نرده شیشه ای اکسپوز:

نوع دیگری از نرده های شیشه ای، نرده شیشه ای اکسپوز است که فریم هایی از جنس آلومینیوم و U شکل دارد. این فریم ها در کف سازه و با فاصله ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر از هم نصب می شوند؛ سپس شیشه سکوریت یا لمینت بر روی این فریم ها قرار می‌گیرد. در واقع شیشه ها پس از آن که پایه های U شکل آلومینیومی تراز شدند، بر روی آن‌ها قرار خواهند گرفت. در این نوع نرده شیشه ای اغلب یک ورق آلومینیومی به ضخامت ۱۲ الی ۲۰ سانتی‌متر و با توجه به ضخامت و وزنی که شیشه ها دارند، آن‌ها را در جای خود ثابت نگه خواهد داشت.
به طور کلی دو نوع سیستم نصب اکسپوز وجود دارد که از آن‌ها با عنوان سیستم اکسپوز رو کار و دفنی یاد می‌شود:

نرده شیشه ای اکسپوز (روکار):

یکی از انواع پر کاربرد سیستم‏ اکسپوز، نوع روکار آن است که در این حالت ابتدا قطعات مقاوم به واسطه پروفیل آلومینیوم U شکل قالب بندی می شوند و سپس توسط بولت به کف سازه اتصال پیدا می کنند. از این نرده‌ها بیشتر برای حفاظت از بالکن ها، تراس ها، روف گاردن ها، پرتگاه ها و… استفاده می شود. نرده شیشه ای همان‌طور که از نامش پیداست، پس از اتمام کف سازی و نصب سنگ یا سرامیک، کاشی و غیره نصب شده و استفاده خواهد شد.


در زمان نصب نرده شیشه ای اکسپوز روکار باید دقت کنید که کف نهایی حتماً صاف و تراز باشد؛ چرا که این نوع نرده ها بر روی سطحی که صاف یا تراز نباشد، قابل نصب نیستند و در صورت نصب در چنین زمینی، شیشه ها در یک راستا و یک جهت قرار نگرفته و زیبایی و استحکام خود را از دست خواهند داد. این نوع نرده شیشه ای به دلیل وجود براکت و کاور های پروفیل‌های آلومینیوم، پس از اتمام نصب بسیار شیک و شکیل خواهد شد و به شما اجازه خواهد داد تا آن را به هر نحوی که دوست دارید باز و بسته کرده و در طرح ها و رنگ های متنوع سفارش دهید.
برای تهیه نرده شیشه ای اکسپوز روکار، اغلب از نوع سکوریت یا شیشه سکوریت لمینت با ضخامت ۱۶ الی ۲۰ میلی متر استفاده می شود که البته گاهی نیز از شیشه های ۸ میل و یا دولایه شیشه ۱۰ میل نیز می توان استفاده کرد.

نرده شیشه ای دفنی( تو کار):

این نوع نرده با عنوان نرده اکسپوز دفنی نیز شناخته می‌شود. و یکی از از زیباترین نرده های شیشه ای است که می توان آن را به صورت منحنی نیز طراحی کرد. همان طور که از نام این نرده مشخص است.ابتدا شیشه‌ها به صورت یکسره توسط پروفیل آلومینیوم در داخل زمین کار گذاشته می‌شوند. با این حال در ظاهر این نوع نرده شیشه‌ای با نوع اکسپوز روکار خود تفاوت چندانی ندارند.


در این مدل از نرده‌ها، بر روی سطح زمین نوارهای آلومینیوم ظریفی را مشاهده خواهید کرد. و سایر یراق‌آلات و متعلقات آن همگی در زمین کار گذاشته و مخفی هستند. یکی از ویژگی های خاص و با اهمیت این نوع نرده شیشه‌ای، استقامت و ایستادگی بالای آن است. که به دلیل نصب در کف زمین، توانایی تحمل بیشترین میزان ضربه و فشار را خواهد داشت.
این نوع جان پناه شیشه ای از استانداردهای ایمنی متفاوتی برای کاربردهای مختلف برخوردار است. بر اساس استانداردهای اروپایی نرده های شیشه ای که در منازل مسکونی به کار می‌روند. باید بتوانند ضربات جانبی را تا ۱۵۰ کیلوگرم بر متر مربع و در محیط‌های ‌پرطرفدار همچون سینماها، مراکز تجاری فودکورت ها و… استقامت آن‌ها باید تا ۳۰۰ کیلوگرم بر متر مربع باشد.

مزایای استفاده از نرده شیشه ای:

  1. شفافیت بالای شیشه و بزرگتر و دلبازتر جلوه دادن محیط.
  2. دوام بالا و عمر طولانی و عدم اکسید شدن در طی زمان.
  3. لذت بردن از محیط و عدم محصور شدن محیط با نرده‌ها.
  4. بوم نقاشی ساده و بسیار راحت برای کودکان به دلیل تمیزی راحت‌‌تر شیشه‌ها
  5. ایجاد نمایی بهتر و مدرن‌تر و در نتیجه افزایش ارزش ملک و پتانسیل فروش آن
  6. امکان تغییر جنس و سیستم چفت و بست متناسب با انواع طراحی های محیطی و محوطه سازی(استفاده از ترکیب شیشه و فلز با رنگ های مات در فضایی با ظاهر کلاسیک)
  7. نگهداری ساده و آسان.
  8. ایجاد چشم اندازی بدون مانع و راحتی لذت بردن از فضای شهر، حیاط یا باغ
  9. تصحیل ورود و جریان نور طبیعی و در نتیجه مصرف کمتر انرژی
  10. استقامت و مقاومت بالا در شرایطی همچون طوفان، سقوط و آب و هوای نامساعد
  11. سهولت اجرا، انعطاف پذیری و تطبیق پذیری سریع
  12. تنوع بالای ساخت در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف چه سنتی و چه مدرن
  13. قابلیت اجرا و استفاده در هر محیطی از جمله مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی
  14. هزینه کمتر نگهداری و تعمیرات نسبت به المان‌هایی چون چوب و فلزی
  15. عدم زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی
  16. عدم نیاز به لکه‌گیری، تعویض قطعات هندریل و رنگ آمیزی

جهت مشاوره میتوانید از طریق شماره تماس زیر با شرکت استیل پلاس در ارتباط باشید .

09118065397

بمدیریت : میثم عشیره طلب