آدرس:

گیلان، رشت، بلوار شهید بهشتی، ابتدای میدان رازی به سمت گاز ، روبروی بانک ملی نبش قاسمیه۲، حیطه فعالیت کاری: سراسر استان گیلان

تلفن تماس:

01333421607 01333448986 09118065397

ایمیل:

ashire5397@gmail.com

کاربردهای مختلف نرده شیشه ای – استیل پلاس

کاربردهای مختلف نرده شیشه ای – استیل پلاس

نرده شیشه ای همانطور که گفتیم، استفاده از شیشه آسان ترین راه برای افزایش ظاهر زیبای  ساختمان و ارزش آن است .

نرده های شیشه ای با کیفیت برای راه پله و کاربردهای مختلف نرده شیشه ای ها، بالکن ها، ایوان ها و پاسیوها یکی از بهترین گزینه های موجود برای صاحبان  یکی از کاربردهای مختلف نرده شیشه ای – استیل پلاس باعث زیبایی خانه محسوب می شود.

نرده شیشه ای استفاده از نرده های نه تنها ظرافت و ساختار محکمی را به شما ارائه می دهند و با هر سبکی از فضای بیرونی ترکیب می شوند، بلکه نیازی به   تعمیر و نگهداری منظم ندارند.
در حالی که استفاده از نرده های شیشه   ای مزایای بسیاری دارد، سیستم های نرده شیشه ای مختلفی نیز وجود دارد.

هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب گزینه مناسب برای نرده ی راه پله ها، نرده های شیشه ای انتخاب برتر هستند.

از دیدگاه عملی، نرده های شیشه ای مزایای زیادی دارند. آنها علاوه بر تمیز کردن راحت و آسان، به نگهداری منظم احتیاج ندارند و می توانند سال ها یا حتی دهه ها برای شما کاربرد داشته باشند.

با این حال، دو مورد وجود دارد که باعث می شود نرده های شیشه ای

.برای راه پله ها مناسب باشند.
نرده های شیشه ای گزینه بسیار ایمن برای سیستم طراحی شده در راه پله ها هستند.

از آنجایی که شیشه دچار پوسیدگی نمی شود، انتظار می رود که نرده های شیشه ای محکم در تمام طول عمر خود ایمن و قابل اعتماد باقی بمانند.

از تصادفات و سوانح دیگر به راحتی جلوگیری می شود.
نرده های شیشه ای می توانند منظره و زیبایی ساختمان را حفظ کنند و امکان دیدن طرف های مخالف نرده را به شما می دهند و به همین علت موجب بزرگ دیده شدن فضا نیز می شود.

این یکی از دلایلی است که شیشه به خصوص برای راه پله ها مناسب است.
نرده های شیشه ای برای بالکن ها محبوب ترین گزینه در بین انواع نرده های مختلف هستند و ترکیبی از زیبایی و ایمنی را ارائه می دهند.

نرده های شیشه ای بالکن ها دارای پانل های شیشه ای شفاف هستند که توسط یک قاب در محل قرار گرفته اند.

قاب ها از فلز ساخته شده اند، اما اگر می خواهید گزینه ای بدون تعمیر و نگهداری باشید، آلومینیوم بهترین انتخاب است. بالکن ها با نرده های شیشه ای ، منظره و دید افراد نسبت به اطراف ساختمان را حفظ می کنند.
همچنین از آنها معمولاً برای احاطه کردن استخرها استفاده می شود، جایی که داشتن نمای واضح یک ماده ایمنی است. همچنین اگر دید خیره کننده ای دارید که می خواهید از آن بیشترین استفاده را ببرید، نرده شیشه ای ای استیل پلاس  بدون قاب بهترین گزینه برای شما هستند.

این نرده شیشه ای، دارای پنل های شیشه ای و بدون قاب حاشیه ای هستند و امکان مشاهده مناظر را فراهم می کند.