آدرس:

گیلان، رشت، بلوار شهید بهشتی، ابتدای میدان رازی به سمت گاز ، روبروی بانک ملی نبش قاسمیه۲، حیطه فعالیت کاری: سراسر استان گیلان

تلفن تماس:

01333421607 01333448986 09118065397

ایمیل:

ashire5397@gmail.com

چرا باید از نرده استیل پلاس استفاده کنیم.

چرا باید از نرده استیل پلاس استفاده کنیم.

نرده استیل پلاس در رشت ، مجری انواع نرده استیل می باشد. نصب و اجرای نرده استیل توسط تکنسین های مجرب و حرفه ای انجام می شود که اصول کار آنان اهمیت کیفیت نصب و رضایت مشتریان است. هم چنین تمامی نرده های استیل از استیل درجه یک 304 و 201  می باشند که کاملا مرغوب است. حفاظ استیل را می توان در انواع مختلف نرده استیل عمودی از سه خط تا پنج خط و یا بیشتر به اجرا درآورد.

از موارد مهمی که در اجرای نرده استیل توسط استیل پلاس وجود دارد. علاوه بر کیفیت در نصب، زمان دقیق نصب می باشد.

نرده ها می توانند جلوی حادثه را بگیرند. نرده با توجه به نصب در محل مورد نظر، کاربرد های متفاوتی دارد. با توجه به انواع نرده، نرده استیل یکی از محبوب ترین نوع نرده ها است. این محصول کیفیت بی‌نظیری دارد و در تمامی شرایط آب و هوایی دارای استحکام بالایی است. با پرداخت مبلغ بیشتری در نرده استیل می‌توانیم از نرده استیل ۳۰۴ استفاده نماییم که علاوه بر استحکام و مقاومت بالا در رطوبت و شرایط آب و هوایی، در طول سال‌های متوالی از میزان شفافیت کاسته نمی‌شود.

نرده، با توجه به استیل به کار برده شده در آن از مقاومت و ضد زنگ بودن بسیار بالایی برخوردار است.

نرده، در راهرو آپارتمان ها، بیمارستان ها، برج ها و … به کار برده می شود.

استیل مورد استفاده در نرده پله می تواند استیل 201 و یا 304 باشد.

نرده استیل پلاس

نرده استیل در ساختمان‌ها، به‌صورت خیلی ساده و برای حفظ امنیت ساختمان بوده، ولی با توجه به روحیه ایده آل گرا و زیبایی پسند انسان‌ها کم‌کم، از کیفیت بیشتر و جلوه زیباتری برخوردار شد. نرده استیل نمونه‌های بارز نرده‌های ساختمان امروزه ما هستند. استیل‌های ضد زنگ از آلیاژهایی بر پایه آهن، که حداقل 10% کروم می‌باشند، ساخته‌شده است.
نرده استیل پلاس در رشت که امروزه دارای مزایایی چون مقاومت در برابر گرما، ضد پوسیدگی و زنگ‌ زدگی، دارای خاصیت آنتی باکتریال، سهولت تمیزکاری استیل می‌باشد. آهن به‌ تنهایی دارای معایبی است اما با اضافه شدن کروم به آهن استینلس، استیل به دست می‌آید.