آدرس:

گیلان، رشت، بلوار شهید بهشتی، ابتدای میدان رازی به سمت گاز ، روبروی بانک ملی نبش قاسمیه۲، حیطه فعالیت کاری: سراسر استان گیلان

تلفن تماس:

01333421607 01333448986 09118065397

ایمیل:

ashire5397@gmail.com

نرده استیل | حفاظ استیل | استیل پلاس

نرده استیل | حفاظ استیل | استیل پلاس

حفاظ استیل امروزه با افزایش شهر نشینی و در نتیجه افزایش جمعیت شهری و معزلات فرهنگی و امنیتی زیادی برای ساکنان شهرها به وجود آماده است. از آن جمله افزایش سرقت از منازل و ساختمان های تجاری باعث شده است تا ساختمان سازان و ساکنین این ساختمان ها به فکر تامین امنیت جانی و مالی خود افتاده و با استفاده از یک روش مناسب و کم هزینه به مقابله با این مشکله رفته.  یک سازه امنیتی از نوع فولاد مقاوم و ضد فرسایش است که برای محافظت از مسیر های ورودی به داخل ساختمان مانند پنجره ها، درب های ورودی آپارتمان، بالکن ها و تراس ها در بیرون نمای ساختمان یا در داخل ساختمان نصب می شود. حفاظ استیل به دلیل استفاده از نوع مخصوصی از استیل ضد زنگ که به نام استیل 304 معروف است در زمان قرار گرفتن در معرض عواملی مانند رطوبت، گرما و آلودگی اسیدی هوا می تواند ساختار اولیه و شکل ظاهری خود را حفظ کرده و با مشکل حفاظ های آهنی یعنی زنگ زدگی و پوسیدگی فلز روبه رو نشود.  حفاظ استیل  تنها برای امنیت استفاده نمی شود بلکه این محصول می تواند در طرح ها و مدل های سفارشی و اختصاصی ساخته شود و با هماهنگی کامل با نمای بیرونی ساختمان و دکوراسیون داخل ساختمان تولید شود. استفاده از استیل نیز یک مزیت مثبت برای نرده استیل است زیرا ظاهر براق و کرومی شکل آن به ایجاد حس امروزی و مدرن بودن این محصول کمک می کند.


یکی دیگر از دلایلی که اجرای حفاظ استیل در برج ها و ساختمان های چندین طبقه یک امر لازم است حفظ سلامت جان افرادی است که در طبقات بالای ساختمان ساکن هستند. همیشه این خطر وجود دارد که افراد از پنجره ها و بالکن ها سقوط کرده و به پایین پرت شوند برای همین نصب حفاظ استیل به کاهش امکان وجود چنین خطری کمک می کند. از طرف دیگر حفاظ های بالکن و پنجره در سالهای گذشته از متریال چوب یا آهن ساخته می شد. حفاظ های قدیمی به مرور و در برخورد با باران و نور خورشید استحکام و شکل ابتدایی خود را از دست می دهند و برای نگهداری و بازسازی آنها نیاز به صرف هزینه زیادی است. اما حفاظ استیل چه در مدل حفاظ پنجره و حفاظ بالکن نیازی به نگهداری دوره ای ندارد زیرا استیل درجه یک 304 هرگز زنگ نمی زند و استحکام حفاظ استیل بدون هیچ کاستی به صورت مادام العمر باقی می ماند. استفاده از حفاظ های ساختمانی از گذشته در ساختمان سازی امری رایج بوده است.
مزایای مثبت حفاظ استیل عبارتند است از:

حفاظ استیل هرگز پوسیده و زنگ زده نخواهد شد.

حفاظ استیل امکان نصب در هر محلی را دارد.

حفاظ استیل برای استفاده در پنجره، بالکن و درب مناسب است.

حفاظ ها برای امنیت و جلوگیری از ورود افراد غریبه به داخل ساختمان در جلوی پنجره ها و درب های ورودی نصب می شد. جنس حفاظ های بالکن و پنجره در گذشته از آهن ، چوب و سنگ بوده است. حفاظ های قدیمی مشکلات زیادی داشتند که از آن جمله می توان به تغییر شکل آنها به مرور زمان و از دست دادن استحکام اولیه بر اثر قرار گرفتن در معرض گرما و رطوبت هوا نام برد. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی ساخت نسل تازه ای از حفاظ های امنیتی که با نام حفاظ استیل شناخته می شود جایگزین حفاظ های قدیمی شده است. حفاظ استیل با ترکیب شیشه های نشکن می تواند به هر چه زیباتر شدن نمای پنجره ها و درب های ورودی کمک کند و از طرف دیگر ایمنی و استحکام آن بسیار بیشتر از حفاظ های قدیمی است. حفاظ استیل 304 با داشتن مقدار ۱۰/۵ درصد کروم و ۱/۵ درصد نیکل در برابر رطوبت و گرد خاک مقاوم بوده و به هیچ عنوان زنگ نخواهد زد و رنگ آن تغییر نخواهد کرد. نصب حفاظ استیل به ایمن شدن ورودی درب ها و نمای شیشه ای پنجره ها و بالکن ها کمک می کند و از خطرات احتمالی مانند سقوط افراد به پایین ساختمان و سرقت جلوگیری می کند.

شرکت استیل پلاس در رشت با داشتن نیروی انسانی کارآمد و خلاق از مهندسان و تکنسین های نصب حفاظ و استفاده از مدرن ترین دستگاه های برش، پرس و جوش آرگون با طراحی و ساخت انواع حفاظ استیل پنجره و حفاظ استیل بالکن و درب آپارتمانی در ارائه بهترین مدل های حفاظ پیش گام است.

کیفیت و قیمت مناسب حفاظ استیل شرکت استیل پلاس باعث شده تا بسیاری از ساختمان سازان و بانکهای سراسر استان گیلان و رشت  انجام پروژ های خود را به ما بسپارند.

برای اطلاع از قیمت حفاظ استیل شرکت استیل پلاس می‌توانید با واحد مشاوره فروش  09118065396 تماس گرفته و از بروز ترین قیمت حفاظ استیل مطلع شوید.

حفاط درب ورودی

قیمت هر متر حفاظ استیل – قیمت حفاظ استیل پنجره

عامل مهمی که در کیفیت حفاظ استیل تاثیر گذار است میزان بودجه ای است که برای ساخت آن در نظر گرفته می شود. در واقع اگر از متریال درجه یک با ضخامت مناسب برای ساخت حفاظ استیل استفاده شود هزینه هایی که برای نگهداری و تعمیر حفاظ های ارزان قیمت و بی کیفیت باید در آینده پرداخت شود صرفه جویی خواهد شد. قیمت  پنجره با توجه به اینکه حفاظ ساخته شده برای محافظت از چه مکانی طراحی شده و از چه نوع لوله و پروفیل استیل در آن استفاده شده متفاوت است. برای مثال قیمت هر مترحفاظ استیل پنجره از قیمت حفاظ استیل درب های ورودی ارزان تر است. به منظور بدست آوردن اطلاعات کامل از نحوه فروش و اجرای حفاظ استیل با کارشناسان با تجربه ما تماس بگرید. همه افراد هنگام خرید حفاظ پنجره یا حفاظ بالکن باید به این نکته توجه داشته باشند نحوه محاسبه قیمت حفاظ استیل بالکن از قیمت حفاظ استیل پنجره متفاوت است.

برای ایمن تر شدن حفاظ استیل از میله های آهنی که وظیفه مسلح کردن لوله های استیل افقی را دارند استفاده می شود.

قیمت حفاظ استیل بالکن – قیمت حفاظ استیل تراس

تنوع مدل های حفاظ استیل بالکن و حفاظ استیل تراس باعث به کارگیری متریال متفاوت از نظر کیفی و ظاهری شده است. برای همین اختلاف قیمت در این محصولات وجود دارد. با توجه به اینکه حفاظ استیل بالکن و تراس معمولا در فضای بیرون ساختمان نصب می شود متریال آلیاژ استیل استفاده شده در ساخت آن از نوع مرغوب است به همین دلیل قیمت حفاظ استیل بالکن و قیمت حفاظ استیل تراس در مقایسه با حفاظ های آهنی و سنگی هزینه بیشتر برای شما خریداران دارد. برای اینکه بتوان حداقل و حداکثر بودجه خرید حفاظ استیل بالکن را محاسبه کرد ابتدا باید ابعاد محل بالکن و تراس اندازه برداری شود و بعد از آن مدل ظاهری  حفاظ انتخاب شود و کیفیت لوله ها و پروفیل های استیل و یراق آلات اتصال دهنده اجزای حفاظ استیل مشخص شود. اینکه قیمت هر متر حفاظ استیل بالکن و تراس چگونه تعیین می شود به انتخاب نوع امنیتی یا دکوراتیو این محصول بستگی دارد.


قیمت حفاظ استیل بانکی – قیمت حفاظ استیل بانکی

حفاظ استیل بانکی یا همان حافظ بانکی به سبب تقویت گارد های محافظ افقی که از لوله استیل با قطر 25 میلیمتر است و نحوه اتصال پروفیل های سازنده فرم حفاظ که با روش جوشکاری انجام می شود مناسب ترین و ایمن ترین مدل حفاظ استیل امنیتی است که در حال حاضر برای کمک به سایر سیستم های ضد سرقت در بانک ها و مکان های تجاری اجرا می شود. فرایند تولید و نصب حفاظ استیل بانکی از یک استاندارد مشخص پیروی می کند به همین دلیل قیمت حفاظ استیل بانکی و قیمت حفاظ بانکی بر اساس مترمربع سازه اجرا شده برآورد می شود. در انجام فرایند تعین قیمت این محصول نیز باید پس از اندازه برداری دقیق محل نصب حفاظ و طراحی نقشه برش و سوراخ کاری پروفیل های 40 در 40 میلیمتر و محاسبه هزینه پرت کار و اجرت دستمزد نیرویی اجرایی حفاظ استیل بانکی و در نظر گرفتن میزان سود 10 درصد پیش فاکتور دقیق با در کامل جزئیات اجرای برای مشتری صادر شود. شما مشتریان  محترم می توانید برای هماهنگی جهت اعزام کارشناس به محل اجرای پروژه با واحد فروش شرکت  استیل پلاس تماس  09118065396 بگیرید.


حفاظ استیل پشت پنجره – حفاظ استیل پنجره – حفاظ پنجره

نصب حفاظ استیل پنجره می تواند زیبایی و امنیت برای جلوی پنجره ها داشته باشد و  آسایش خاطر برای مالکان و ساکنان منازل و ساختمان ها ایجاد می کند. ساخت حفاظ استیل پشت پنجره با سلیقه خریدار طراحی می شود تا هماهنگ با شکل کلی دکوراسیون ساختمان باشد. برای اینکه معمولا حفاظ پنجره در بیرون ساختمان و فضای باز نصب می شود استیل 304 برای ساخت آن استفاده می شود. حفاظ های پنجره به دوسته ضد سرقت و محافظ کودک تقسیم می شوند که انتخاب هر کدام بسته به اینکه در کدام طبقه باید حفاظ پنجره اجرا شود متفاوت است. در طبقات اول ساختمان ها از حفاظ استیل امنیتی که به حفاظ بانکی شهرت دارد استفاده می شود اما در طبقات بالایی ساختمان برای آنکه امکان دارد کودکان از پنجره ها به بیرون پرت شوند از حفاظ استیل خطی که از ترکیب اتصال دیوار کوب و لوله های استیل با قطر های 38 و 51 میلیمتر ساخته می شود استفاده می شود.